
1. Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją? jeśli tak, to na jak długo?
Tak, wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie SerceUla.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.
2. Czy po zakupie będę miał dostęp do serwisu?
Tak, zapewniamy serwis produktów.
3. Jaki produkt do monitoringu polecacie na początek?
Wszystkie produkty oferowane przez nas w sklepie SerceUla.pl są przeznaczone zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych pszczelarzy. Obie te grupy często doceniają cechy Serca Ula 3.0. Pomaga ono w monitorowaniu kondycji całego ula. Począwszy od temperatury panującej wewnątrz ula, wilgotności, ciśnienia, a także głośności w ulu. Pozornie, te kilka podstawowych danych, niesie za sobą bardzo dużo informacji, przykładowo o kondycji pszczół, ostrzeżeniu o utracie królowej, a także przewidywanie rojenia.
4. Co zrobić gdy zapomniałem hasła?
Jeśli zapomniałeś hasła do logowania na konto użytkowania, nic nie szkodzi. Podczas logowania kliknij tekst "Kliknij tutaj"
Następnie zostaniesz poproszony o podanie adresu email który użyłeś podczas logowania.
W kolejnym kroku należy zalogować się na skrzynkę mailową oraz postępować zgodnie z instrukcją w otrzymanej od nas wiadomości. Jeśli nie widzisz widomości sprawdź folder "spam"/ "śmieci".
5. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Środki zwracane są do 14 dni od otrzymania towaru.
6. W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
W przypadku kiedy płatność została dokonana za pośrednictwem przelewu tradycyjnego, pieniądze zwracamy na konto z które otrzymaliśmy środki. W przypadku szybkich płatności online środki zwracane są na konto podane w formularzu zwrotu.
7. Jak dokonać zwrotu produktu?
Na odstąpienie do umowy na odległość masz 14 dni. Zapakuj produkty w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy na odległość i odeślij produkty na adres:
MMTD Sp. z o.o.
Ul. Idzikowskiego 103a
42-520 Dąbrowa Górnicza
8. Moja waga pokazuje złe wartości. Jak ją wytarować?
- Upewnij się, że na wadze nie znajduje się żaden obiekt – usuń ul i wszelkie inne przedmioty.
- Sprawdź, czy waga jest umieszczona na stabilnym, równym podłożu, aby uniknąć błędnych odczytów.
- Otwórz aplikację Bee Hive Diagnostics (czerwona pszczoła), znajdź wagę, którą chcesz wytarować, i kliknij w nią. Następnie wciśnij przycisk "Calibration". Poczekaj, aż status (State) zmieni się na połączony (Connected). Wciśnij przycisk "Set Zero".
- Po wykonaniu tarowania sprawdź, czy wskazanie wynosi 0 kg. Jeśli nie, powtórz proces.
Po zakończeniu tarowania możesz ponownie umieścić ul na wadze i rozpocząć pomiary.